0,00 0

Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Verder winkelen

Klantenservice

We beantwoorden graag al je vragen

Maak een keuze uit een van de onderwerpen in het bovenste keuzeveld. De vragen over dit onderwerp verschijnen dan in beeld. Zo vind je eenvoudig antwoord op je vraag.

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze website. Selecteer je hapjes, voeg ze toe aan je winkelmand en rond de betaling af. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Nee, je kunt zoveel hapjes bestellen als je wilt. Hou er wel rekening mee dat wij bezorgkosten berekenen per bestelling.

Ja, we bieden ook vegetarische hapjes aan. Bekijk ons assortiment.

Ja, dit kan kosteloos tot uiterlijk 48 uur voor het bezorgmoment. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via ons contactformulier.

Je kunt bij ons veilig en gemakkelijk betalen via iDeal. Bij het afrekenen wordt je automatisch doorverwezen naar onze betaalomgeving.

Tijdens het bestelproces vragen we je of je een waardebon hebt. Je kunt hier je kortingscode invullen. Deze wordt dan automatisch verwerkt in het te betalen bedrag.

Ja, we maken gebruik van een beveiligde betaalomgeving (Mollie) om jouw gegevens te beschermen.

Momenteel bieden we geen optie voor achteraf of aan de deur betalen. Je kunt tijdens het bestelproces afrekenen via iDeal.

We bezorgen onze hapjes rechtstreeks bij je thuis en komen overal in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

De levertijd bedraagt meestal 2-5 werkdagen. In de drukke decembermaand kan het enkele dagen langer duren voordat we je pakket kunnen bezorgen. We houden je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling.

Op dit moment is het nog niet mogelijk om voor een specifieke datum te kiezen. Wij bezorgen maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 22.00 uur. Nadat wij je bestelling hebben verwerkt, ontvang je per mail een bevestiging met de exacte bezorgdatum. Voorafgaand aan de bezorgdag ontvang je opnieuw een e-mail met een specifieker tijdslot waarin je ons kunt verwachten.

Ja, dat kan! Geef dit van tevoren aan bij je bestelling in het opmerkingenveld. Hou er wel rekening mee dat onze hapjes bevroren worden bezorgd en na bezorging zo snel mogelijk de vriezer in moeten. Maak hierover goede afspraken met je buren, zodat de hapjes niet ontdooid zijn wanneer jij ze in ontvangst neemt.

Ja, we rekenen EUR 8,75 bezorgkosten. Deze worden automatisch berekend tijdens het afrekenen.

De bereiding van onze hapjes is heel eenvoudig. Ze hoeven alleen 20 minuten op 200 graden in de oven. Je kunt ze direct uit je vriezer in de oven plaatsen.

Nee, wij bezorgen de hapjes diepgevroren. Maar je kunt de hapjes heel snel en eenvoudig bereiden. Ze hoeven alleen 20 minuten op 200 graden in de oven. Je kunt ze direct uit je vriezer in de oven plaatsen.

Ja, de keramische schaaltjes kunnen rechtstreeks vanuit de vriezer in de oven.

Onze gerechten blijven minimaal 3 maanden goed in de vriezer. Op het etiket van de hapjes vind je altijd de betreffende houdbaarheidsdatum. Kort na de bezorging smaken de hapjes uiteraard wel het allerlekkerst!

Zeker! Wij bezorgen de hapjes diepgevroren en adviseren je om ze ook direct in de vriezer te leggen. Je kunt de hapjes zo uit de vriezer in de oven doen, vooraf ontdooien is niet nodig.

Je kunt de hapjes in de verpakking ook enkele dagen in de koelkast bewaren. Wij adviseren echter om ze in de vriezer te bewaren, zodat ze op hun allerbest blijven. Mocht je er toch voor kiezen om ze in de koelkast te bewaren, hou dan rekening met een kortere bereidingstijd aangezien de hapjes niet meer in de oven hoeven te ontdooien.

Wij maken meestal gebruik van verse ingrediënten en voegen zelf geen conserveringsmiddelen toe aan onze hapjes. Ze worden na bereiding direct diepgevroren waardoor ze hun smaak optimaal behouden. In sommige hapjes gebruiken we wel een beperkte hoeveelheid kant-en-klare ingrediënten (bijvoorbeeld ketchup). Hierin kunnen conserveringsmiddelen zitten. De ingrediënten staan altijd vermeld bij het gerecht op de website en op de verpakking.

Tijdens het bestelproces vragen we je of je een account wilt aanmaken. Wanneer je kiest voor deze optie, dan wordt je account automatisch aangemaakt.

Met een account kun je gemakkelijker en sneller je bestelling plaatsen, omdat wij jouw gegevens al automatisch invullen. Ook kun je via jouw account voorgaande bestellingen bekijken en je gegevens aanpassen.

Ja, je kunt de schaaltjes terugsturen in een set van 24 - 27 stuks. Je ontvangt dan per schaaltje een korting van €0,20 op je volgende bestelling. Kijk voor meer informatie op Tweede Rondje

Je stuurt ons een bericht dat je schaaltjes wilt retourneren. Je ontvangt dan een verzendetiket waarmee je de schaaltjes per post naar ons terug kunt sturen. Kijk voor meer informatie op Tweede Rondje

De schaaltjes worden grondig gereinigd en opnieuw gebruikt voor volgende bestellingen.

Neem contact op

Staat je vraag er niet tussen of wil je liever persoonlijk contact? Stuur dan een bericht via het contactformulier of stuur ons een e-mail.

Volg onze socials

Neem contact op

Staat je vraag er niet tussen of wil je liever persoonlijk contact? Begin direct met chatten via de groene whatsapp-knop rechtsonderin. Of stuur een bericht via het contactformulier.

Volg onze socials

Tastes & Talks
contact@tastesandtalks.nl

NL866690918B01
KVK: 94246203

Bestel op tijd voor de feestdagen

December is een drukke maand! Om teleurstelling te voorkomen, raden we aan je bestelling ruim op tijd door te geven. Onze hapjes blijven maandenlang vers in de vriezer, dus je kunt ze gerust al eerder laten bezorgen.

Leveringen voor de kerstdagen

  • Laatste bezorgdag: dinsdag 24 december
  • Levering voor kerst gegarandeerd voor bestellingen tot vrijdag 20 december 12.00 uur; daarna onder voorbehoud

Leveringen voor Oud & Nieuw

  • Laatste bezorgdag: dinsdag 31 december
  • Levering voor Oud & Nieuw gegarandeerd voor bestellingen tot vrijdag 27 december 12.00 uur; daarna onder voorbehoud
  •  

 

Actievoorwaarden 

Actiecodes

  • Actie-/kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of combinatieboxen (o.a. Winterbox, Partybox) en zijn niet van toepassing op verzendkosten, tenzij specifiek anders is aangegeven.
  • Actiecodes kunnen een beperkte geldigheidsduur hebben, in dat geval wordt deze bij de actie omschrijving aangegeven.  
  • Korting kan niet meer worden gegeven nadat een bestelling al is geplaatst.
  • Wij behouden ons het recht voor om de actie-/kortingscode op elk gewenst moment in te trekken.

 

Persoonlijke kortingscodes

  • Persoonlijke kortingscodes die zijn toegekend zijn voor eenmalig gebruik, tenzij specifiek anders is aangegeven. 
  • Bij uitgave van de kortingscode wordt de geldigheidsduur vermeld.
  • De kortingscode kan niet worden gebruikt in combinatie met andere aanbiedingen en is niet van toepassing op verzendkosten, tenzij specifiek anders is aangegeven.
  • Korting kan niet meer worden gegeven nadat een bestelling al is geplaatst.
  • Wij behouden ons het recht voor om kortingen op elk gewenst moment in te trekken.

 

Wij bezorgen op dit moment overal in Noord-Holland, met uitzondering van enkele postcodegebieden.

De gebieden waar we in Noord Holland nog niet bezorgen zijn:
- Texel (1791-1797)
- Sommige gebieden in Amsterdam: 1011-1019, 1055-1056, 1060-1069, 1102-1104